مجتمع تجاری اقامتی ۱۷ شهریور مشهد

مجتمع تجاری اقامتی ۱۷ شهریور مشهد جدیدترین و بروزترین مجموعه اقامتی گردشگری در شهر مشهد است که در نزدیکی بارگاه ملکوتی امام رضا در حال احداث می باشد و تاکنون حدود ۸۰ درصد پروژه تکمیل شده است.

این مجموعه در فاصله ی حدودا یک کیلومتری از حرم مطهر رضوی واقع شده است و قرارگیری در قلب اقتصادی شهر مشهد و بورس پوشاک میدان ۱۷شهریور و بازار رضا، از ویژگی های این مجموعه است.

دسترسی آسان و نزدیک به ایستگاه راه آهن مرکزی، فرودگاه، ترمینال مسافربری و مبادی ورودی و خروجی شهر نیز به برتری های این مجموعه می افزاید.

این مجتمع در ۲۱ طبقه ساخته شده است که شامل ۶ طبقه با کاربری تجاری، ۴ طبقه پارکینگ طبقاتی و ۱۱ طبقه هتل پنج ستاره صدر می باشد.

مجموعه تجاری هفده شهریور

مجتمع تجاری هفده شهریور دارای ۶ طبقه به مساحت ۵۱۰٫۰۰۰ متر مربع است و از سه خیابان مجاور ورودی دارد. در شش طبقه ۹۵۰ واحد تجاری گنجانده شده است و دارای ۲۱ دستگاه پله برقی و ۲۰ دستگاه آسانسور است.

فروشگاه های این مجتمع در زمینه ی فروش پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک کودکان و سیسمونی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش فعالیت دارند.

از دیگر امکانات و ویژگی های این مجموعه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

دارای ۸۰۰۰ متر مربع فضای رستوران، فود کورد و کافی شاپ

دارای فضای بازی و نگهداری کودکان

دارای ۴ طبقه پارکینگ با طرفیت ۴۰۰ خودرو

مجموعه اقامتی هتل پنج ستاره صدر

مساحت مجموعه اقامتی هتل پنج ستاره صدر ۲۵۰٫۰۰۰ متر مربع است و در ۱۱ طبقه ساخته شده است. هتل از دو خیابان اصلی شهر ورودی دارد تا رفت و آمد مسافران سهل گردد. این هتل دارای ۷۸ سوئیت و ۷۸ اتاق و ۳۲ اتاق متوسط که همگی دارای پنجره ای هستند که چشم انداز آن بهترین نقطه ی مشهد یعنی حرم مطهر امام رضا علیه السلام است.

در طبقه هشتم باغ بام سبزی مشرف به حرم امام رضا به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و در ارتفاع ۴۰ متری  قرار دارد که علاوه بر منظره آن، امکان استفاده از دیگر امکانات رفاهی این باغ بام از جمله مجموعه رستورانی و کافی شاپ نیز فراهم است.

از دیگر امکانات این هتل بزرگ می توان به پارکینگ اختصاصی، مجموعه آبی، سالن بدن سازی و فیتنس، سالن های همایش، سالن هایی پذیرایی، مجموعه های رستورانی و کافی شاپ اشاره کرد.


فاصله ی تقریبی از حرم مطهر رضوی: ۱ کیلومتر از طرف خروجی باب الرضا

زمان تقریبی پیاده روی از حرم مطهر رضوی: ۱۵ دقیقه

دفتر فروش : ۰۹۱۲۱۱۱۲۴۸۰ – ۰۵۱۳۳۶۶۳۰۰۰
واحد روابط عمومی: ۰۵۱۳۳۶۸۴۰۰۰

آدرس مجتمع تجاری اقامتی ۱۷ شهریور مشهد: میدان هفده شهریور، مقابل بازار رضا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *