تونل باد صبا مشهد

یکی دیگر از جاذبه های تفریحی منطقه گردشگری سپاد مشهد، تونل باد صبا می باشد که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در حال حاضراولین و تنها تونل باد عمودی کشور می باشد. این مجموعه شامل یک برج یا تونل باد عمودی است که شبیه ساز سقوط آزاد است و در آن جریان هوا با سرعت حدود ۲۳۰ کیلومتر/ساعت از پایین به بالا حرکت می‌کند و احساس سقوط آزاد از هواپیما برای کسی که بر فراز آن شناور است را بوجود می آورد. این شبیه ساز دارای محوطه پرواز به شکل چند ضلعی و قطر محاطی ۳٫۶ متر و در ارتفاع ۱۲ متری از سطح زمین می باشد که تا ۴ نفر می توانند در آن به صورت همزمان شناور شوند. در استفاده از این تونل باد، تفکیک جنسیتی لحاظ نمی شود و کلیه افراد بالای ۳ سال امکان استفاده از این تفریح سالم را پس از آموزش های لازم که توسط مربیان به صورت رایگان داده می شود را دارند.

 این مجموعه برای اهداف ذیل ساخته است:

  1. تفریح : به منظور تفریح و تجربه لذت سقوط آزاد و احساس پرواز در آسمان می توان از این تونل باد استفاده نمود.
  2. آموزش سقوط آزاد : برای علاقمندان به چتربازی این آموزش سبب کاهش هزینه ها به میزان ۹۵ درصد شده و سبب افزایش ایمنی آموزش می شود.

ساعات کاری: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲:۳۰، روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ الی ۲۲:۳۰

با مراجعه به وب سایت این مجموعه می توانید از قیمت بلیط، خرید اینترنتی بلیط، ساعات کاری و اطلاعات تکمیلی مطلع گردید: http://saba-skydiving.com

آدرس: مشهد – انتهای بلوار خیام شمالی – میدان بهارستان – بهارستان ۳ – روبروی الماس شرق

شماره های تماس: ۰۹۱۵۲۲۰۰۷۲۷ و ۰۹۱۵۲۲۰۰۸۲۸ و ۰۵۱۳۷۵۷۶۷۷۲