بیمارستان چشم پزشکی بینا مشهد

امروزه مشهد به علت حجم بالای مسافران ایرانی و خارجی و همچنین داشتن به روزترین و تخصصی ترین امکانات روز دنیا و مجرب ترین متخصصان و جراحان در زمینه های مختلف پزشکی، توانسته به مهمترین قطب گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود. یکی از مهمترین و حساس ترین شاخه های پزشکی چشم پزشکی می باشد که خوشبختانه مشهد با داشتن چندین بیمارستان و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی از جمله بیمارستان چشم پزشکی بینا، توانسته است به خوبی پاسخگوی این امر باشد.

وجود بهترین دکتران و چشم پزشکان متخصص و فوق تخصص کشور در بهترین بیمارستان ها و کلینیک های دولتی و خصوصی سطح شهر مشهد امکان خدمت رسانی برای همه اقشار جامعه با هر سطح از توان مالی را فراهم آورده است.

بیمارستان چشم پزشکی بینا مشهد

بدون شک بیمارستان بینا بهترین و بروزترین بیمارستان فوق تخصصی چشم در شرق کشور و شهر مشهد می باشد که در سال ۹۷ در ۷ طبقه و با زیر بنا ۱۰هزار متربع و با جدیدترین امکانات روز دنیا و با بکارگیری بهترین چشم پزشکان متخصص و فوق تخصص، در تمام زمینه ای چشم پزشکی و بیماری های چشمی آغاز به کار کرد.

بارزترین ویژگی این مجموعه این است تمام نیازهای بیماران مراجعه کننده از جمله بینایی سنجی، معاینه، جراحی، جراحی زیبایی، تصویربرداری سونوگرافی و عکس های تخصصی، تصویربرداری شبکیه نوزادان، دارو، عینک، اورژانس و غیره در این مجموعه گنجانده شده است و به هیچ وجه بیماران نیاز به مراجعه به سایر مراکز ندارد.

این بیمارستان کلیه بیماری های مربوط به چشم از جمله قرنیه، شبکیه، گلوکوم (آب سیاه)، آب مروارید، استرابیسم و انحرافات چشم، بیماریهای سطح چشم، انواع حساسیت‌های چشمی و مجاری اشکی، خشکی چشم، بیماری های چشم نوزاد و کودکان، اصلاح عیوب انکساری ( لیزیک، فمتولیزیک، PRK، کاشت لنز و … )، جراحی های زیبایی چشم (جراحی زیبایی پلک و ابرو، افتادگی پلک و بوتاکس) و نوروافتالمولوژی و غیره را پوشش می دهد.

بیمارستان بینا طرف قرارداد به انواع بیمه های درمانی و بیمه های تکمیلی می باشد.

اطلاعات بیشتر و همچنین لیست و اسامی تیم پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان چشم پزشکی بینا را می توانید با مراجعه به لینک مقابل مشاهده نمایید. ehbina.com

پذیرش و نوبت دهی بیمارستان چشم بینا مشهد
  • مراجعه حضوری
  • از طریق تماس با شماره تلفن ۳۶۱۶۳-۰۵۱
  • از طریق مراجعه به وب سایت ehbina.com
گردشگری سلامت و ارائه خدمات به مسافران خارجی

یکی از دپارتمان های اداری بیمارستان فوق تخصصی چشم بینا واحد روابط بین الملل می باشد. این واحد به منظور خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی بیماران خارجی و رفاه حال آنان شکل گرفته است.

واحد بیماران بین الملل بیمارستان چشم بینا تمامی امور مربوط به درمان بیماران خارجی را از قبل ورود آنها به کشور تا زمان ترخیص آنان از بیمارستان اداره و تسهیل می نماید.

تیم IPD بیمارستان فوق تخصصی چشم بینا از کارشناس بیماران بین الملل،مترجمان انگلیسی و عرب زبان،پزشکان و پرستاران مربوط تشکیل شده است.

بیمار خارجی از طریق مراجعه ی مستقیم به بیمارستان ، اینترنتی/تلفنی، معرفی پزشک، و یا شرکت های تسهیلگر میتواند در بیمارستان چشم بینا پذیرش شود.

آدرس و شماره تلفن بیمارستان چشم پزشکی بینا مشهد

آدرس: مشهد، بلوار سیدرضی، سیدرضی ۴۵

تلفن تماس: ۳۶۱۶۳-۰۵۱ و ۳۶۱۶۳۷۰۹-۰۵۱

5 پاسخ
  1. زهرا گلی
    زهرا گلی گفته:

    سلام امام رضا خوبی تولدت مبارک امام رضا من جز شما وخدا کسی رو ندارم فقط میخواستم بگم خیلی وقته دیگه حواستون بهم نیست من غریب وتنهام خودت همه کسم شو

    پاسخ
      • فیصل
        فیصل گفته:

        سلام آقا مدت می شود که می خواهم با بیمارستان بینا تماس برقرار کنم اما کامیاب نمی شوم لطفا ایمیل و یا شماره وتسپ تان برای من ارسال کنید تا مشکل چشم خویش را همرای شما شریک سازم چون خیلی از جای دور برای تان پیام گذاشتم

        پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *