سرزمین موج های آبی مشهد

اولین پارک آبی سرپوشیده مشهد و کشور، سرزمین موج های آبی می باشد که به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد. این پارک در زمان تاسیس به عنوان بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه شناخته میشد. درگذشته یکی از مشکلات این مجموعه این بود که امکان استفاده همزمان آقایان و بانوان در یک روز وجود نداشت و این امر یکی از دغدغه های مسافران محسوب میشد، اما اکنون با افتتاح فاز دوم این مجموعه که مخصوص بانوان است، مسافران می توانند با خانواده ی خود برای بهره بردن از این پارک آبی مراجعه نمایند. از جمله امکانات این مجموعه می توان به وجود سرسره‌های آهسته، سرسره‌های سرعتی، سرسره سقوط آزاد ،سرسره سوپر لوپ، سرسره تورنادو ،سرسره پیچشی به طول ۲۵ متر، سرسره جت موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی ،سینما ۵ بعدی و … اشاراه کرد.

ساعات کاری مجموعه موج های آبی مشهد در فصل تابستان از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ میباشد و در دیگر فصول سال از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ میباشد.

با مراجعه به وب سایت این مجموعه می توانید از قیمت بلیط، خرید اینترنتی بلیط، ساعات کاری و اطلاعات تکمیلی مطلع گردید: www.wwlpark.com

آدرس: مشهد، بزرگراه امام علی، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳، سرزمین موج‌های آبی

شماره تلفن موج های آبی مشهد : ۰۵۱۳۶۰۰۸